ViewSonic

Hejhej sitter hemma hos Anna, har nyss ätit pizza, och nu färgar vi håret, sån jävla utväxt! Dom har tagit hit Kjells dator nu, så lite skillnad å sitta här nu haha!

Igår kväll lekte jag lite med Linda när vi kom hem, vart lite groggande å kortspel, har även donat facebook, men fattar ingenting! Så gick jag hem till baby igår runt 11, kollade lite när han å jonte spelade tv-spel, sen gick ja å la mej, somnade som en stock direkt! Man har ju inte ätit eller sovit ordentligt på hela helgen jue... Vaknade vid halv 2 idag, mös å dona, sen åkte jag hem runt 5, å nu sitter jag här! Ska snart tvätta ur håret å sen får man la se vad somhänder ikväll, imorrn äre praktik! 2 veckor kvar, suck! Hörs pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0