I'm Nood!

Hej hej ojoj vikken kväll de va igår! Ska tala om för er! Började med att jag gick hem till mormor å käkade mat kl 6, efter de vidare hem till Anna, skulle kolla på lite movie, å tryckte i oss allt för mycke skit! Usch, vi skulle kollat på nasist filmen "romper stomper" men den va vi inte sugna på att se, så vi satte i filmen "tretton", mitt i filmen får jag världens bästa mess av min älskling! Både ja å Anna grät hela kvällen haha :D Kände att jag behövde dedär messet, för att få lite mer energi, snart 3 veckor utan den bästa, men med de där messet kan jag le hela dagarna å veta att han snart kommer hem till mej <3

Iaf, efter gråtandet å filmen, va väl runt 12, så la vi oss i annas säng å skulle sova, sen snacka anna om nå katter, jag fick ett panik anfall å började gråta å slet upp anna ur sängen, för ja ville hem å sova! Å vi bor ju bara kanske 4 portar ifrån varandra, så vi gick källar vägen, en lång, mörk, smal korridor! Hörde nå ljud å kutade upp till mej, tårarna kom igen! Sen somnade vi till slut i min säng!

Imorse kl 8 ringde klockan, bara ut å springa i spåret, helt död nu! Inte van å springa, min kondis e på noll! Å fetto efter gårdagen! Men ja tog mej en riktig tankeställare igår, med storsyrran! Nu blir de 100%! Sagt de miljoner gånger, men ni behöver inte tro mej om de inte e så, de e upp till er! Haha, nu ska jag nog diska sen hem till syrran igen, sen shoppa saft till kvällen, sen hem till morfar å städa, sen hem å dona sej, ses ikväll mina damer å herrar! PUSS


Karin eller Anna?
Haha




Postat av: Emelie

HAha vafan, katter och gråtande? :D

2009-08-21 @ 13:06:27
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0