piercat mej mellan tuttarna

ÅKte in med halv 12 tåget, mötte Fia i stan, gick till magic lines å piercade mej mellan tuttarna, så innan jag gick ner till han som tar hål, så säger en tjej som jobbar där: - Nu får du gå ner till honom med höggtänderna.. Jag skrattar å trodde hon skojjade, inte då! När ja kommer ner dit så står de en kille där med samma tänder som en vampyr, fast i silver!? Haha as coolt! Fick ta av mej linnes å sen tog han hålet, blev inte som jag trodde eller ville, men de blev bra mycke bättre! Super nöjd.. Ville ju bara ha en kula som man skär in, men fick två kulor å en stav rakt igenom istället, mycket bättre! Så nu får jag inte röra tuttarna på några veckor, inte träna eller nånting som ja ville göra imorrn :/

Åh de gjorde 10 gånger ondare å ta hål i naveln än mellan tuttarna, haha konstigt nog, men nu känns de ju lite, å tror de kommer göra ganska ont imorrn, när man har sovit å duschat å donat!

Men visst, as nice?



Postat av: Lında

Assnyyyyggt :D

2009-08-31 @ 17:07:13
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0