Så sant som de e på bild!

Haha vill ni veta då! Ganska overkligt, men de hände, igår när jag hade lagt mej i sängen, så hör man nånting från brevlådan, blev lite smårädd, sen ser jag Robins arm komma in från brenlådan, sen in i mitt rum, mot sängen, å sen klappar han mej godnatt på kinden med sin söta hand! Då har hans sträckt sej ända från norrland bara för att få klappa mej godnatt på min kind, smekte mej lite i håret gjorde han oxå innan han drog sej tillbaka! Sööööten! Nu tror ni nog att de inte e sant, men ja lovar, saknar man varandra så mycket, så kan man sträcka sej huuuuuur långt man vill, prova själva! Sov jätte bra, somnade på rygg å vaknade på rygg, å piercingen ser ut att må bra! Så ska hoppa in i duschen nu å göra rent den! Hörs



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0