I går

Godmorron! Känns som jag fortfarande har klackarna på mej! Så sjukt jävla ont! Ni ska se mina blåsor under fötterna, kan inte röra mej idag! Träningsvärk sen springnigen igår oxå, haha men skönt de, iaf så igår kom folket hem till mej kl 6, fast jag bjöd dom til 5, haha! Fick lite presenter som jag tänkte visa upp i ett annan inlägg lite senare.. Blev massa öl drickande å sen va klockan helt plötsligt halv 10, vi tog oss ner till terminalen, åkte bussen till stan, gick till sjökrogen, där jag först inte hade så jävla roligt, för hade så ont i fötterna, men äch ja dansade ändå! Skit kul till slutet, men somsagt kunde inte gå alls efter ett tag, så vi kunde ju inte sitta ute i spöregnet å vänta på nattbussen, som ja inte ens kunde gå till, haha så vi ringde till Richard, som va snäll å hämtade oss, tacktack! Va väl hemma runt typ 2!? Satt lite vid datan, sen somnade jag som en stock! Just jag, jag citronade mej innan ja somnade oxå, gjorde ni? Inte alls bakis idag, eller lite kanske, men allt kommer väl senare, eller om citronen hjälpte haha!

Ikväll skulle jag hitt på nått med Linda å Jonas, men ja kan ju fortfarande inte gå, så tror de blir å ta hand om Aleks, medans Anna har fin besök från skogen!


En av mina presenter, en bebis mugg


 











   



Justja, glömde skriva att jag har fetaste bulan i pannan, för att igår dunkade Linda in mitt huve i nå järn skit på toaletten, tack för den födelsedags presenten snygging ;)


Postat av: Emelie

Ja det ska vi ha :D Ska tänka på dig ;D

2009-08-22 @ 12:06:06
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0