Mini trippen

Hallååå, de va länge sen! I onsdas runt 12 kom Martin Linda å Nina å hämtade mej, Matrin va söt å körde oss till arboga, eller ja till Herrfallet! Sol som fan vare, så blev å bada lite, å kolla in stället, sen vart de ba korka upp drickan, första kvällen va den bästa kvällen! Som vanligt, sen dagen efter va man inte alls bakis, inte ja iaf, Nina va väl lite mer på lyset.. Men ja drog med slöfockarna till stranden iaf.. På Torsdas kvällen orkade vi inte supa, eller tog en grogg sen somnade vi alla 3 kl 11, sov 12 timmar å sen på Fredan vart de sol å bad på dagen igen.. Mat på campingens resturang blev de oxå, barnhamburgare, å vet ni vad? Man fick salladen å dressingen på sidan, så man fick typ inreda sin egna burgare, va ju as bra! Så den blev himla nice! Sen blev de betala 5 kronor för att duscha, mycke nice! Sen ba dona sej å sen supa igen, ingen lyckad kväll haha, jag minns inte så mycket, men jag va inte med så länge heller, ínnan 10 hade jag deckat haha, å Nina gick hem från Arboga mitt i natten, så Linda va med sej själv sista kvällen kan man säga haha.. Vaknade upp å mådde inte så prima!

Vart å städa stugan på lörda morron innan 12, för 12 gick vi å lämnade in nyckeln, sen satte vi oss utanför campingen å väntade på skjuts hem, å den kom väl runt halv 5, så blev lite lång väntan... Men ja å Linda hade de roligt med att använda våran fantasi, så snälla Linda sluta inte i kören, ja vill inte vara Kvar själv med Anna-Karin.. Aja va hemma runt 5 på lördan, då blev de pizza med Linda hemma hos Robin, som inte e hemma, sen blev de lite tv-tittande, sen somnade jag runt 11 kanske, å vaknade vid 10 idag, å nu sitter jag hemma hos mej, å ska vara söt å visa er lite bilder från våran mina resa.. Enjoy!




 





Vem gav oss denna?


 














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0