Nalkas slutt på min dag.

Min födelsedag börjar glida mot sitt slut.. Den har vart helt toppen great som jag hade tänkt mej, mötte upp mormor kl 3, gick hem till mej å donade lite, sen kom, Fia, Anna, Aleks, Emilie, Eve, Morfar å Pappa runt kl 5.. Fikade å hade de mys, efter de runt kanske 7-8 åkte alla hem å Milla kom, fikade lite med henne å sen ba gjorde vi ingenting, kollade lite på Linas kvälls bok som gick på tv, å sen åkte hon å jobbade natt..

Mamma å gänget kommer hem inatt kl 2, så får se om jag orkar vara vaken då, Saknat henne lite faktiskt. Men oxå vart skönt å ha plejset för sej själv :)

I present fick jag, presentkort på magic lines (så piercar mej förhoppningsvis på fredag), sen psentkort på IKEA, lite pengar, strumpbyxor, trollor, nagellack, blommor, en oth box, armband/halsband av dom små barnen.. Mjoo tror de va allt, inte så bra minne, vart en lång dag! Men vart super duper glad för allting :) sen får vi ju se om mamma e snäll å ger mej nånting senare oxå ;) hihi, nu ska jag kolla nån film, å göra ingenting, Linda skulle kommit hit å lekt lite med mej, men orkar inte med henne ikväll ;) Så får se om ja orkar hålla ögonen öppna till mammis kommer hem.. De visar sej, ska visa er lite bilder ifrån min dag!










 

Och måste bara få berätta för er mina läsare att jag saknar min Robin såååå otroligt mycket, saknar honom jätte jätte jätte mycke, snart en månad ifrån babyn! Kom hem nu vaaaaaaaa!? <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0