Emelie! Alla har höga klackar, jag har snowjoggers!

Gokväll, alla e la på krogen? Ja skippade de idag, känner att plånkan säger emot! Har nyss kastat min slump på min subway macka med tonfisk, förövrigt va den god.. . Emelies mamma va söt å körde hem mej nyss, fan 17 minus ute!

Ja å Emelie tog halv 8 tåget till västerås, letade efter Å.. De låg där vi trodde, kommer in å där sitter typ 10 pers å kalasar, åkte in för att Fira Lisa som har fyllt 19 år, de va på tiden, mohah Grattis! Oscar gjorde ju iaf kvällen, som alltid! Sen ba ta halv 11 bussen hem, riktigt nice å sitta runt typ 20 pers med sky höga klackar som beställer in drink efter drink, själv har man snowjoggers på sej och dricker en coola med is å citron, folk trodde vi va dumma i huvet, men vem har sagt att jag e normal!? Njäää krypa ner i sängen helt själv nu kanske, de låter ju helt fucking underbart! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0