Fortfarande full .

Öhm, började festa vid halv 4 på fredagen, festade till 8 på lördag morron, sov till 3 på lördag eftermidda, somnade på lördagn kväll igen runt 7 och sov hela natten å vaknade nu! Ojoj. vikken pajj helg!

Började med att åka hem till Elin i fredas, blev bubbling å sprit i bastun. Faktiskt riktigt mys, sen blev det att försöka sminka sej när man redan va full, lyckat! Mjo tror de gick ganska bra ändå. Sen gick vi hem till Amanda på liten förferre kl 8, sen vidare hem till sokke runt 10 över 8 haha, sen kom mamma å hämtade oss kl 10 å åkte vidare till qvarn. Kommer inte ihåg så jävla mycke, men de va la skoj?

LIndas mamma kom å hämtade oss nångång jag vet inte när, Linda åkte hem å jag vidare hem till R, Efterfestade där å sen vidare på mer efterfest till Madde, sen vidare hem till R igen, Somnade sittandes i kläder å smink på soffan runt kanske 8? Vaknade runt 3 liggandes i soffan utan kläder och dom bästa armarna runt mej. Kollade på kopps sen traskade jag hem runt 6 på lörda kvällen, sen somnade jag som en stock.

Och vaknade nu, dö hungrig men e fortfarande fan för full för att äta!















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0