Igår blev de inte lungt .

Ja igår kväll runt 11 låg jag i sängen, osminkad och i pjamas, kl halv 12 va jag hemma hos Milla å tog första ölen för natten! Hur fan gick de till?? Sen blev det en trappa upp, första gången jag va där, å jag hade riktigt kul! Träffade bland annat Beckham, mensJocke och en "rörmokare". Sen blev det hem till Richard, där det blev sup till typ 7,? Sen vaknade jag på soffan å mamma kom å hämtade mej för skorna stog hemma hos Millis.

Å nu plockar ja å mamma skit från vinden, som ska till tippen imorrn!



Kan ju oxå påminna er om att i veckan så ska jag försöka hinna få Fia att göra om min blogg, trött på den här nu! Så kommer förhoppningsvis bli förändringar i veckan! Fia tror ju att när jag flyttar till Norge så ska hon få allt som jag lämnar hemma, vi får la se, vi får la se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0