Corona

Hej hej hej härliga baslåda, haha jag å emelie har kämpat som fan hela dagen å dona basen! Men vi kunde inte förstå vad som va fel.. Sen säger emelie men rickard kanske kan dona det när han kommer? Då svarade jag, nej men han kommer ju från skogen haha... Men när han väl kom hit så donade han det på 1 sekund hahha KANON!

nu sitter här med emelie, spelar lite kort och dricker öl, mysigare kan det ju inte bli hihi, senare kommer bella å sandra oxå å rickard som gick till bolaget nyss, men snart kommer dom alla å super med oss! YEY hhahaha vet inte ens vad jag ska skriva.. ja å emelie har ätit pizza idag, så vi är feta.. tänker inte säga mer vad vi köpte hihi ni som känner oss kanske har era aningar, men sssh! Ne nu ska jag klunka upp min Corona Extra och ta en ny! PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0