Déjá vu!

Sitter hemma hos Milla nu, å väntar på att klockan ska gå fortare! Ikväll blir det å plugga lite, å andra avenyn får inte vi minssa heller, vill oxå hinna gå ut och gå, men så tråkit å gå själv! Någon som oxå har dom planerna och vill gå med mej? haha! Så mycket som jag har jobbat i skolan idag och igår har jag nog inte jobbat på 3 år sen jag började på kantzowska hahah lovar! Fick massa papper om praktiken idag. eller fick ett och gick igenom allt inför det! Lite nervös å komma dit första dagen ba Hallooo jag heter karin å kommer från kantzowska å ska praktisera hos er i 9 veckor... usch hatar att prata med folk jag inte känner hahah! Men men måste lära mej det där, så går la bra...


Postat av: Sofia

ellehur du har ritat bilden?

2009-02-18 @ 07:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0