Inge vettit inlägg, men läs ändåp!

Hahah hej hej hallå som ni ser så är min blogg under omgörning eller va de nu heter, donar allt de där imorrn, så just nu är den lite för mycke tjejig för min smak haha! Men de donar ja å Linda imorrn, eller jag säger och hon donar haha!  roligt att Bella ska med imorrn oxå, tror det kommer bli en tooppen fredag, eller det blir ju vad man gör det till! Och Linda tycker jag planerar lite för mycke, men vafan jag har typ inte gjort nånting på helalovet haha så jag får planera å hon får ba se till att göra som jag har planerat! Hihi, så ska dona lite i photoshop nu, sen kommer Anna å hämtar mej efter jobbet så e jag där till ikväll när vi ska till djursjukhuset med Ricki ännu en gång, hörs senare PUS S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0