Maraboooou

Mjaaaa provet i skolan gick la inte så jätte bra, fick gå hem efter provet men jag å linda va kvar å pluggade lite uppgifter som jag inte hade gjort och glömt lämnat in, tack tack för hjälpen gullis, sen fick vi tåg kort idag oxå, för snart börjar praktiken, usch! Sen skrev vi upp oss till balen oxå, fan man man längtar! Klänning och boj klart haha de som e de viktigaste, right? Nu har jag spenderat två dagar med att kolla på serien "90210" så sjukt bra, har 4 avsnitt kvar, dom får jag nog kolla på på lördag, för min fredags dag är redan fullbokad, tror det blir as roligt, ska vara hemma hos Sura sandra å spela lite spel å bara mysa, eftersom alla tar med sina pojkvänner så kommer jag bli det 5 hjulet! KUL? Neej inte direkt, men dom har lovat att inte pussas så mycke så jag inte blir utanför :)





Hahhahaha oj oj vikken gammal bild jag hittade, typ i mars för 2 år sen, vi va på fest i davids garage haha lodare!
Somsagt 5:de hjulet imorrn kväll!

Postat av: Sofia

va söt du va där!

2009-02-19 @ 14:59:02
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0