Se det. Äg det. Älska det.

Idag kl 3 började min bantning haha, nej ska inte banta ska bara äta mindre onyttigt, å promenera mera, idag gick jag å Anna till statojl (hur det nu stavas) Sen blev det solning och vinebrödspiroger.. Tidigare idag kollade jag på filmen "Changeling" Jätte bra film! Tror den hette så iaf..Nu sitter ja å väntar på att andra avenyn ska börja.. Hungrig är jag oxå, men man ska inte äta i onödan efter kl 6 så..

Haha söten Emilie då (3 år)

Emilie ställer sej på vågen och säger: Mamma hur många kilo väger jag?
Anna svarar: 14 kilo
Emilie säger: Är det som 11 kilo?
Anna svara: Nej det är 14
Emilie säger: Är det som 15?
Anna säger: Nästan
Emile säger: Då är det väl som 16 kilo?

Hahahha va :D

Postat av: Linda

Hahaha, va söt hon är :D

2009-02-10 @ 23:57:45
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0