Ska vi kräkas tillsammans?

Imorse kom mamma å hämtade mej från milla kl 8, vi skulle till djursjukhuset med Ricki, han skulle ta bort sina stygn, eller ah han skulle inte göra det, men en sköterska donade det! Men envisa jäkla hund ville inte ligga stilla, så vi va 3 stycken som fick hålla i honom så han låg still på rygg! Men efter en halvtimme så var dom borta, och eftersom Rickis muskler i benet är så svaga nu så måste han gå på simlektioner, för å träna upp benet, haha han som hatar vatten! Det var en stor "bur" med ett springband i, som sen fylldes med vatten så skulle han gå där inne.. Men det ville han inte! Efter massa tjat och godis så gick det bra, han ska tillbaka och simma nästa måndag oxå! Men han e så duktig gullet!

Nu e jag hemma hos Anna, Aleks ligger å kräks i soffan medans vi kollar på Rosa the movie, ska snart hem å ta ut ricki sen hem till Milla, kanske går en extra promenad på samma gång.. Känner att jag måste börja röra på mej och äta mindre godis haha slut på mina goda stunder nu!

Och det börjar närma sej den värsta dagen i allas singlars liv, alla hjärtans dag! Tror inte jag haft någon bra sån dag i hela mitt liv... Alla jag kan minnas har var skit, så jag förväntar mej inte att den här dagen blir bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0