Släkten är värst

Vaknade runt halv 11, duschade å donade mej lite, sen gick jag fia och aleks hem till mormor och åt kyckling och spagetti, den godaste maten som finns! (när mormor gör de)

  

 Va kvar hos mormor till 4 och då gick vi till nibble, dit min morfar flyttade idag, från kopparberg till nibble i hallstahammar, så typ hela släkten hjälpte till att flytta, sen ville morfar söten bjuda hela släkten på pizza, så vi trycker in oss i två bilar och åker till milano, tar upp hela stället och äter hahahah måste ha sätt jävligt roligt ut när typ 12 stycken ba mosar sej in! Sen trängde vi in oss i bilarna och åkte hem, nu är jag propp mätt och ska gå och duscha, sen ska jag kolla på nån film, hörs senare tror jag PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0