The dream

Inatt drömmde jag att jag emelie linda ina (från nyköping) och några killar åkte utomland tillsammans, det var typ 40 grader ute och helt underbart, så frågade jag Emelie om vi kunde bara ligga på stranden och pressa dagen efter, så vi blev lite bruna, men nej Emelie ville bara shoppa hela dagen för dom hade jätte stor rea i turkiet? hhaha och så frågade jag linda samma sak, men hon hade ont i magen så hon ville ligga inne och kolla på tv hela dagen.. Så till sist frågade jag Ina, men hon va tydligen allergisk mot solen så hon gick med en sån där burka på sej hela dagen hahha å killarna behövde jag inte ens fråga för dom spelade fotboll inne hela dagarna.. YEY så jag fick pressa själv, och blev jätte brun, men när jag vaknade så va jag lika vit som vanligt! suck haha men ska nog sola med Anna senare idag PUSSIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0