Sol värme härligt vore nice!

Hej hej hej, det händer mycke i thailand just nu! Å milla å niclas stackarna ska dit i två veckor, tydligen nå myggor som har nått virus, sticker en mygga dej som har viruset så får du 40 graders feber och dina blodådror blir stora som hus! Å blir du stucken igen så dör du!??? 17 stycker som ligger på sjukhuset i thailand nu för dom jävla myggorna! Hoppas det verkligen inte är dit ni ska! Då blir jag ledsen! Aja dom åker iaf imorrn bitti å e borta en vecka, lite avis!!! Så jag bor på en annan adress nu 2 veckor frammåt!

Fick G på mitt prov som jag hade i fredas oxå, så jävla glad! Men nu e Britt tillbaka å nu kommer allting skita sej igen! Hon e så sjukt dålig på att förklara, Ove va mycke mycke bättre!

Prov imorrn oxå men de orkar jag inte plugga på! ggg...

Haha fick tillbaka mina älskade vantar som jag glömde i Niclas bil förra vintern, så jävla glad när jag hittade dom!



  

Snälla bli inte bitna av nå farliga myggor!
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0