Vagnen för er vuxna!

Guuud vad jag fryser om mina lår just nu! Har vart hos Bettan å conny ikväll med dom och annelie, lennart, mamma och tomas, åt lite mat och ba lyssnade på allt skit dom snackar, haha lovar att ingen har likadan släkt som min och inte många som förstår sej på den! Helt sjukt, conny bröt benet för nån vecka sen, och hoppar nu på kryckor, för han va ute i skogen med pannlampa och jäger, och ramlade lite snett... Så till födelsedags present har Tomas byggt en vuxen vagn till honom, dom tog erik gamla vagn när han va liten och byggde om den till en vuxenvagn med, flagga, ölhållare, spegel, tuta, bagageutrymme och allt man kan tänka sej för tok, hahah den kommer snart ut på marknaden vill jag lova er!

Lennart som kör, och conny stackarn fick åka i sin vuxenvagn som han blev mycket glad över!

Håll utkik i din butik!





Kanske inte den bästa alla <3 dag, men ingen av dom tidigare åren har heller vart bra, så den här får la duga, kärleks dagen är inte slut än, men kommer nog inte hända så mycket mer, jag ska kolla lite bloggar och kanske ett avsnitt av vänner innan jag somnar... sover hemma hos mamma inatt, för milla å niclas kommer ju hem på onsdag, så ska tvätta deras sängkläder och skit, så nu bor jag hemma ni som vill nå mej eller nått...

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0