2 hål äntligen

Kul att man går till skolan å sen är britt fan sjukskriven i 3 veckor, kul att dom säger nånting till oss? Så hade ingen lektion 10.05, å nästa lektion började inte förns kvart i 3, så nej nej ja å Emelie tog 11 bussen till stan, som stannar på stationen, sen gick vi till hemdals å åt den super super goda kyckligpastan! Men lite läskit, för han som jobbade där kollade på oss hela tiden, gjorde vi nått fel? Mätta å belåtna går vi till stan å kollar i alla affärer 3 gånger om, sen sitter vi på saffets i 3 år och försöker växla Emelies tjuga så jag kan få mina 10 kronor hon e skyldig mej, haha nej de fick vi inte heller för den stora fisken såg ut som ****!

Sen efter 3 år till kommer Fredrik å möter oss, då går vi till Magic lines, för ja å Fredrik skulle ta ett till hål i tungan, så nu har jag 2! Fegisen oxå! YES! Haha gjorde inte lika ont å ta i sverige som i turkiet, fan turkungen kan inte ta! 

Skjutsade Emelie till sura å kom nyss hem, mamma blev lite besviken på mej, men vafan samma Karin ändå ju! Tomas kommer även över å äter mat med oss idag, mammas "Kille", sen ska jag kika film med gull, hörs sen PUSS



Postat av: emelie

haha kalla inte idioten "kung", dom va ju sämst :D

2009-01-09 @ 22:14:08
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0