Bolli bolli Kenny, Bolli bolli!

Hej hej hej åkte in till stan med Fia idag, halv 4 tåget blidde de, haha gick på stan en kvart å sen åkte vi hem med Anna som slutade 4, värt? Neej jag skulle bara åka in för att köpa ett par jeans, men dom jag ville ha fanns såklart inte i min storlek...! Så provade två stycken andra, men dom va oxå antingen för små eller för stora, så kommer in mer storlekar nästa vecka, får la åka in dårå! Men köpte lite spray å present till Anna, men kan inte skriva vad hon får här, för hon läser ju min blogg varje dag! Sorry... Nu håller vi på å städar till pedro, nyss lagt ungarna så dom sover, hoppas jag! Ska snart kolla på Andra avenyn sen gossip girl på franska? Sen blir de hem å sova! Höres, nu ska jag göra lite tee!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0