Orkar intë!

Igår kväll lekte jag lite med Fredrik, han borstade ut mina tovor i håret, å de tog typ 48 timmar å jag skrek som en bebis, men nu är de utborstat å jag kan gå till frisören, tack! Sen lärde jag honom spela lite sims men han hade inge tålamod med de så vi kollade på film istället.. Mys! Han åkte hem runt 12 å jag somnade direkt.

Runt 4 inatt vaknade jag med värsta huvevärken och mega växtvärk i mina ben! Å har inte kunnat sova sen dess, har fortfarande ont, å så jävla trött, fryser gör jag oxå! Så ska nog hoppa i badet nu, så kanske växtvärken försvinner... Mega jobbit!!!

Postat av: Evelina

Man har inte vägtvärk när man är 18!

2009-01-05 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0