Snälla skratta med mej

Hahhahaha jag kollade igenom massa teckningar jag har ritat, så hittade jag en sång som jag å fia gjorde för 3 år sen, å tänkte skriva den här så ni kan få skratta lite, vet iaf att fia kommer skratta!

- Nu är vi på vischan, med min moster Missan
- Marie står där som ett bi, och sticker varenda som går förbi
- Hon säljer hinkar, där alla pinkar
- Marie står där som en hund, brevid familjen lund
- Men Marie blir ledsen, för hon spiller på dressen
- Hon spiller coola, när hon ska skåla
- Men Missan blir glad, för hon får en bit choklad
- Eftersom mormor-Lena är snabb som en fena
- På att köpa choklad, så Missan blir glad...

Hahaha Snälla skratta med mej!



Postat av: Linda

Haha, jag skrattar!

2009-01-20 @ 15:04:20
URL: http://ljanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahah den är ju bäst :M

2009-01-20 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0