Fredag

Jaa som ni vet så va jag på krogen i fredas, blev konrad med Sandra å Emelie, lite förferre hos mej innan, å sen blev det 9 bussen in för man e ju lite fattig så ville in gratis, å på bussen träffas man Eve blom oxå hihi! Bra roligt hade jag där inne iaf, träffade Charlie "ett gammalt ragg" hahahah kul att han kände igen mej! Han kom ihåg att jag kom från hallsta å att jag va finsk? haha VAA! Aja roligt å träffa honom igen, sen träffade man Jocke där i baren oxå, han va tydligen där själv stackarn, så han fick vara med oss! Dansade till bumbibjörnarna för takida hade dom inget, sen runt 2 fick man skjuts hem av Bobo, tack tack, sen fick man ju sova själv!!!



   

   









Älskar er bruttor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0