Götene med kinnekulle

HEj hej hej de va ett tag sen, typ i fredas, så i fredas gick jag till Anna runt 4, åt lite pizza sen kollade lite oth sen gick vi å sov runt 9! För skulle ju upp 2 på natten å åka till ullared... Så kl 3 stog Eve å Linda utanför Anna å så drog vi, spöregn och oska! Va framma i ullared runt 9, direkt in å shoppa då, så jävla kul! Sen runt 3 åkte vi å hämtade stug nyckeln, å när vi bokade så hade Ja å Anna bokat på mitt namn så de stämde ju inte alls när anna kom in å skulle hämta nyckeln, å sen hade vi ju intefått bekräftat att vi hade fått en stuga heller, så nära att vi inte fick en, men vi fick den bästa tillslut!

Runt 4 gick vi å badade på de lilla söta badet dom har där, sen gick vi hem å solade å grillade korv tills solen gick i moln då vi gick å sov, i morse gick vi upp kl 8, städade å drog å shoppade till 12, då skulle vi till varberg till träslövsläge å käka glass, tog en timme å 20 min å hitta dit, å egentligen skulle de typ ta en kvart! Men tillslut så hittade vi dit, å mega glassen blev de! Ja e alltid värst å tog den störstarte dom hade, en mega stor strut med 8 kulor och varm choklad sås på de! Så sjukt gott, sen åkte vi hemmåt, tog ett tag å hitta rätt väg då oxå, en timme efter glassen blev de donken haha så känner mej 40 kilo fetare idag!

Kom hem för en timme sen, å visade nyss mamma vad jag hade köpt, å nu ska jag dra till fredhem å lira lite basket med min baby å några till! Så vi hörs imorrn eller på tisdag PUSSS


Bilder kommer imorrn eller på tisdag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0