Lever sitt egna lilla liv och jag ska flytta!

Ja, min mobil lever sitt egna lilla liv! Lampan lyser på den, men den e helt sten död, har laddat den i 2 timmar nu, och fortfarande sten död! Har provat allt med den, tagit ut batteriet å gjort rent den å allt man kan göra! Kul att man känner sej så sjukt handikappad man kan bli! Den va visst inte vattentät å tål tydligen inte blixtrar, så blir väl å köpa en ny istället för en kamera då... KUL!

Men en sak som är roligt är att jag å mamma ska flytta :D Till grannen, så vi flyttar typ en meter! Så vi får nyrenoverat överallt och billigare hyra! Kan ju inte bli bättre, sen har mamma redan palnerat att när ja flyttar hemmifrån så flyttar tomas in istället för mej haha! Men nu ska ja iaf få nya tapeter å göra mitt rum presis som jag vill hare! Trivs ju inte alls i mitt rum jag har nu, så ortoligt tråkit! Så flyttar 1 september! As kul å ha utflyttnings fest då sen inflyttings fest en meter borta hahah :D Men nu ska jag fortsätta kolla vänner, när dom byter lägenheter!  PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0