Ses på tisdag

Uasch vikken hemsk dröm jag hade inatt, vaknade av att jag va alldeles kallsvettig och ont i magen! Hade ställt klockan på 10, men va uppe med tuppen halv 8, usch! Drömmde att baby jobbade så bra i Afrika så han fick fast jobb där å skulle flytta dit! Jävla tur att de ba va en dröm! Baby så bra får du inte jobba så du måste stanna där!! Då vet ja inte vad jag skulle ta mej till... Men iaf så ska jag snart åka på kryssning å lite annat skojj, så vi hörs nog på tisdag! Men har tyvärr ingen kamera med mej så ja kan ta 1000 bilder, för den drar anna med sej till gotland, men tror fia tar med sej sin systemkamera, så ja kan visa lite bilder när ja kommer hem, så hörs då, glöm inte bort mej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0