Planering

Hej hej hej nu är jag hemma! Vet att ni har saknat mej, så behöver inte fråga! Nu sitter jag här med Linda och planerar lite vart vi ska åka på semester, först tänkte vi hyra en bil å åka vart fan vi ville, men de kosta skjortan, sen kom vi på att vi kan cykla, men då skulle vi bara orka 2 mil högst, och vem skulle orka bära alkoholen? Så de sket sej oxå, sen planerade å räknade vi va de skulle kosta å hyra en bil å sen ställa den i nynäshamn å sen ta båten till gotland å tälta där, men de kostade med skjortan! Så vi försökte ragga en bil, så vi bara behöver betala bensinen, men sen kom vi ju på att de kanske går lite billiga tåg dit? Å de gjorde det, haha så blir nog gotland på måndag? Vi får ränka lite till å boka nån dag! Nog om det!

Kryssningen va sjukt kul! Sen blev det ju en natt på hotell mitt i stockholm oxå, å de va riktigt mys, blev lite god mat å massa is! Sen blev de lite shopping, köpte en stor tröjja på gina, ett par leggins, trollor, å en t-shirt å sen kom vi hem idag, riktigt roligt har jag haft, å tack för alling Bettan å Conny! NU tänkte jag visa er lite bilder, tog 552 stycken, så ska försöka gallra ut dom bästa!










  

 









Postat av: Evelina

<3

2009-07-29 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0