GårDagen

Misssommar afton igår då, började med att Robin å Jonte kom i feting bilen å hämtade mej, sen åkte vi å hämtade upp Emelie å Micke, å sen släppte dom av oss vid terminalen, så blev de sex bussen till stan, sen en annan buss till Råby där nu Sandra å Matte bor, himla mysigt! Philip å Hanna va redan där, sen blev de lite ölspel å sen vidare till skjiljebo på en annan ferre, vart en roligare kväll än vad jag hade trott, sen kom Krista å grabbarna å hämtade oss, Emelie å Micke fick sitta i skuffen, bra mysigt! Sen blev det efterfest med bara mej å baby å massa mys!

Vaknade typ vid 2 idag, men låg kvar i sängen till 3, men va inte alls nå bakis, bara trött.. Fick träffa Robins mamma idag oxå :) Sen runt 6 gick jag hem till Anna å nu sitter jag hemma, tänkte duscha lite sen gå hem till baby lite senare, ska sova där, men han kommer nog inte hem förns sent, han e nykter på qvarn, eftersom han ska iväg å jobba imorrn bitti! Å jag ska vara barnvakt mellan 11-4, hoppas på snälla ungar å solsken! Men ska visa lite bilder från gårdagen då :) Enjoy !





Alla ville låna min fina krans som min söta mamma hade gjort
  









  














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0