GLAD MISSSOMMAR PÅ ER!

Misssommar idag då! Kuligt! Igår blev de inte alls lite smått party, jag blev dyng! Hahah men va riktigt roligt! Men inte så taggad för att supa idag, men de e ju för 17 misssommar, så får ha kul med vännerna å öppna en bira! Sov hemma hos Anna inatt, vaknade runt 9 å spydde lite lätt, usch! Sen hem till mormor å äta mat kl 1, å då fick man första ölen för idag då haha! Å kom nyss hem.. Och vet ni vad? Jag har ingen hårfön! Den tog mamma med sej till mossgläntan! KUL å fixa sej utan hårfön, men får la gå ändå, har nyss duschat å satte på mej min fina klänning, har aldrig använt den så blie invigning idag :) Å mamma har gjort en fin misssommar krans åt mej, tack tack! Blir nog 6 bussen till stan ikväll, ska till Tutt Sandra hihi, å natt buss gåre ingen heller, så får la se vart jag sover inatt! Men nu måste jag börja dona mej, känner mej stressad, fast Emelie har inte ens slutat jobba än haha! Men ska visa lite bilder från igår först, PUSS

  















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0