Lördag & Söndag

Ska berätta lite om lördan nurå! Började med att gå hem till milla å dona sej runt 4, sen åka till Eve å Andreas istan runt 6, drack lite bira där, sen vidare ner på stan till öltältet, drack å hade de roligt, sen åkte Eve å Andreas hem, så jag å Milla satte oss vid Robin å kompani å umgicks med dom, va la roligt.. Lite tråkit oxå, men de orkar jag inte dra upp här, sen blev de sypor å sen nattbussen hem å sen vidare hem till Henke på efterferre, blev lite sprit, kanske för mycke!.. Sen sov jag hos baby, å vaknade upp mega bakis på söndagen!

Linda fick med mej till lisjö iaf, där Emelie å Micke va, sen efter de åkte jag hem till morfar å städade, 200 spänn fick jag.. Lite pengar iaf.. Lägger jag i spar bössan till ullis.. Sen åkte jag hem till Jonte, där ja robin å han käkade lite mat sen åkte vi å kvälls badade vid lisjö, lite kallt men skönt vare, inte fick man doppa sej i sin egen tackt heller haha.. Sen åkte ja å baby hem till honom å kollade film å somnade som två stockar!

Men lite bilder från i lördas då!








  

  



  










Postat av: SOFIA

haha andreas har mina brillor på sig :D

2009-06-30 @ 22:45:33
URL: http://www.sofialinneal.blogg.se.
Postat av: Evelina

Karin, schysst att lägga upp en bild när jag visar trosorna!!!! De ska du få igen för ;D

2009-07-01 @ 08:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0