Små grodorna å sådär

Hej hej gick i mötte mormor vid Emilies dagis halv 10, dansade runt misssommar stången med barnen, roligt roligt! Sen blev det fika, men eftersom jag inte får äta de så sket mormor oxå i kaffet å gick å handla, å jag gick hem, har nyss druckit min mix å ätit en halv morot och ett glas vatten! Ska smälta maten lite sen ska jag ut å gå, ont i huvet idag med, eller börjar få de nu, men ska iaf ut å röra på mej ett tag! Bättre än ingenting, sen hem å duscha å städa mitt rum, så kanske mamma vill göra en misssommar krans som jag kan ha imorrn, man måste ju ha en krans på huvet när de e misssommar, visst? Sen ska ja kanske hitt på nått med anna, kanske upp till annika å ta en cider? De visar sej senare, nu ska jag byta om o höjja volymen i öronen å bränna lite fett, hörs senare!

SÖTEN!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0