Ursäkta

Ursäkta för väldigt dålig bloggning i helgen! Ska bättra mej, öhm.. ska vi se vad jag har gjort i helgen då!

Ifredas så va jag med Robin nästan typ hela dagen å va bara massa bakis, för studenten va en otroligt kul och lång dag! Fortfarande lite hes... Men de ska ju märkas att man har tagit studenten!

Igår så vaknade ja å baby runt 11, donade oss sen åkte vi å hämtade Milla sen drog vi till stan, mötte upp eve sen drog vi till gränden å käkade lunch! Gick lite på stan med eve å milla, sen åkte ja å robin till elgiganten å alla sånna affärer, för när jg tog studenten så fick jag pengar, för jag skulle köpa en kamera, men e mer sugen på en mina dator! Så kollade lite på de, men ska kika lite mer på internet.. Sen vetni vad? Jag fick sims 3 av min älskling hihi! TACK!

På lördas kvällen så kom jonte krista å ville hem till robin så kollade vi lite film å så, sen runt 2 åkte ja å robin in å hämtade fulla milla från krogen! Haha sen blev de bara hem å sova.. Vaknade halv 2 idag, å nu sitter jag hemma, baby ska jobba natt ikväll så jag ska passa på att installera mitt sims nu snart sen spela hela dagen/kvällen/natten :D

Bilder från studenten lovar jag att dom kommer upp senare idag! Kolla då PUSS

Men hittade den här bilden på http://sofialinneal.blogg.se/index.html blogg, så jävla snyggt! Hon va ju min fotograf, mer bilder får jag av henne när hon har kommit hem från värmen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0