Ändrade planer

Jaa är hemma idag, linda messade mej å sa att hon skulle vara hemma å plugga idag, å då kände jag att jag me verkligen skulle behöva vara hamma å plugga, så ringde till Åhlens å sa de..

Va nyss ute med Ricki och han hoppar hellre på 3 ben än på 4, så det tar typ 3 timmar å gå en promenad som skulle tagit 8 minuter haha, men solen skiner ju så gör inte mej nånting, hoppas vädret bara blir bättre å bättre nu, som med allt annat i mitt liv just nu, love it!


På med brillorna nu, haha när vi va hemma hos Anna igår så läste aleks sin läsläxa, hon är 9 år, så läste hon högt för oss, sen säger milla är det här första gången du läser den här texten? Aleks svarar ja de e de, då skrattar milla å säger haha du läser ju fan bättre än karin! Såå sant så hahah så jag lär ju börja nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0