Jag har ingen rubrik idag

Tjenare! Dagen idag gick ganska fort fram till kl 3, då de inte fanns nånting å göra, men man kan ju inte säga "Kan jag få gå hem, de finns ju ändå inget å göra?" Haha men ibland funderar man ju! Vi fick en ny praktikant idag som kommer från norrland men bor i leksand, fatta ingenting men iaf så ska hon jobba med en kille som heter Daniel och kommer från skåne, så sa han nånting till henne, hon ba: "Ursäkta jag fattar ingenting av vad du säger, för jag kommer ju från norrland" hahaha lite roligt! Runt 10 i 5 frågade om jag fick gå, å de fick jag, tack tack! Sen kom Gull å hämtade mej, skönt å åka bil hem! Tack :) Men hörs väl senare PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0