Kvällsbål

Godmorron sov väl bra inatt oxå, men hade tänkt mej att hela gårdagens kväll å natten skulle ha sett lite annorlunda ut, men men, somnade runt 10 till O.C! Vaknade kl 8 imorse, åt frulle sen somnade jag om igen haha, venne va det va för ryck? Men sen runt halv 12 kom mamma hem med barnen, eller ah Annas jävla ungar, hoppade på mej i sängen å sätter sina iskalla händer på min rygg! Mm då vare bara å gå upp! Nyss duschat å nu sitter jag här å klagar på Emelie som aldrig skriver blogg, hon får tydligen inte för fitt micke? Aja ska hem till Milla runt 5 å hjälpa henne dona lite, för ikväll ska jag bli piss full! Hörs


Postat av: milla

Snygg bild du hitta karin...

2009-03-30 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0