Överlycklig

Ni anar inte hur glad jag är nu? Blev nyss någons flickvän å fick mej själv en söt pojkvän! Hihi, 30 mars 2009, klockan 18.33, underbart!

Jaa, praktiken gick väll bra, va typ 44 praktikanter idag, men de behövdes nog, för fanns himla mycke å göra! Å i morrn är man ledig då, as skönt! Eller ska till skolan kl 2 å lyssna på hon studievägledarn ska snacka om framtiden å om man vill plugga vidare å skit, å känner att jag nog kommer få plugga upp mina betyg, så kan lika gärna gå dit å lyssna, å när jag berättade det för dom på åhlens tyckte dom jag kunde få lite sovmorron å inte komma dit alls, as skönt! Efter praktiken gick jag med jonas å linda hem, eller skulle till anna men dom bor ju grannar så gick med dom, så gick ja upp till anna å lånade OC boxen, sesong 2, så ska väl plöjja igenom den ikväll! Så hörs kanske senare PUSSPUSS

Postat av: Anonym

Glad för din skull, du är massa bra och är värd en bra grabb:)<3

2009-03-30 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0