PUSS

Godmorron, somnade med ännu större leende på läpparna igår, hihi, men lite ledsen idag för nu är nog Baby i norrköping? Han borde vara det iaf, 5 dagar kvar YEY! Sen kommer söten hem sen blir det lov oxå, förhoppningsvis jobbar han den här veckan å e ledig nästa, när jag oxå är ledig! Häääärligt! Jahopp nu är mitt hårspray slut oxå, ska se om jag kan skrapa ihop mina kronor så jag kan köpa nytt på lunchen idag, får hoppas det, annars ser jag ju ut som en slickad katt eller nått! Å vill inte tillbaka till praktiken efter helgen! Eftersom jag va borta typ en dag förra veckan så kommer alla säger, Karin vart har du vart hela förra veckan? Lovar, dom har verkligen inte koll där! Ganska skön ändå! Men men helgen har vart as bra och jag mår underbart, pågrund av dej R! Ska sminka mej lite till nu sen ska jag väl gå å möta Linda sen knalla till tåget, å mina hörlurar har ju gått sönder oxå, bra jävla segt å inte ha nå musik i öronen! Hörs senare pusspusss

Blir ingen Karin bild idag, för ser ut som skit som alla andra dagar, men ni kan få se en annan fin bild!



With every kiss and hug, You make me fall in love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0