Timmarna flög till afrika i en jävla fart

Hallooo ont i fötterna! Usch man står ju upp hela dagarna, men idag gick tiden så jävla fort! Hade en fin kille i huvet hela dagen + att jag var vid leksakerna nästan hela dagen haha, skulle möblera om lite, å dom blev jätte nöjda med resultatet! Sen fick jag ett papper med en bild på och då skulle jag göra om ett bord till precis som det stog på pappret, as kul! Kommer inte ihåg va de heter just nu "expoanvisning" kanske? Nått sånt, roligt var det iaf, i slutet vart det lite segt, stog brevid Camilla i kassan å ba snacka skit typ en timme sen fick jag sluta, gick å mötte Linda sen gick vi å köpte present till R, hahah hoppas du blir glad på din födelsedag! Meen har väl inte så mycket mer att säga till er nu så vi hörs senare PUSS å KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0