Uuh, helt död!

Första dagen på praktiken å jag ät helt död! Så mycket som jag har gått idag har jag nog inte gått på 3 år, haha jag kommer gå ner i vikt! Jobbar 10 - 5 varje dag, en timmes lunch och en kvarts rast på eftermiddan, ganska bra tider, men saknar redan skolan! Haha fick typ packa upp varor hela dagen, men dom va trevliga och så! Haha det kom fram en som pratade engelska med mej, fan va nervös jag va, ja va ju tvungen att säga att jag inte kunde engelska å att hon skulle prata med en annan, hon sa nått om att dom ville ta kort i butiken för dom höll på med nått projekt hahah fatta ingenting! Sen va det en jätte söt tant, sådär jätte liten och skrynklig, som hjälpte mej å plocka upp lite små saker, å ba stog å snacka haha trevligt med lite sällskap, för hon var så himla söt! Va en annan praktikant som oxå började idag, men hon ska bara va där 5 veckor, lyx! Jag kommer aldrig orka det här jobbet 5 dagar i 9 veckor! På lunchen lunchade jag med Sandra på gränden, mycke mys! Länge sen man såg henne, så man hade ju massa kul å prata om haha!  Uuh va trött å blöt jag är! Ska äta pannkakor med sylt och glass nu å kolla på lite vänner! PUSS hörs kanske senare..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0