Välkommen skavsår

Kul jävla väder vi har? Så blev vinter jackan imorse, tack gode gud att jag valde den, frös ju arslet av mej! Praktiken gick bra, men nu har jag så himla ont i mina fötter, så jävla mycke skavsår jag har fått! Roligt roligt! På tåget hem satt ja breve ett Cp som bara skrek, men inte hans fel att han inte e normal, så ska inte snacka skit om honom haha! Ikväll blir det att typ bara plugga å tare lugnt, har ju nationella i svenska B på torsdag, och måste fan klara av skiten nu! Ligger risigt till som det är! Har inte så mycke mer att säga just nu!

En bild på Emelie och storasyrran, bilden e väl typ 2 månader gammal, och varför inte lägga in den nu?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0