You are the smile on my face

Gick å mötte Emelie vid station halv 4, gick ut å gick lite, in på coop å snodde en puss av gull sen vidare till det stället man blir fet på, jaja pizzerian, fan va man ångrar sej efter det! Men eftersom både min å Emelies magsäckar har krympt så orkade vi bara en fjärdedel av en barnpizza var, haha värt! Gott så länge de varade på magen! Sen gick vi hem till mej å bara sykade å klagade på allting, länge sen man klagade å det får man bara göra med Emelie, bara hon som förstår hihi! Nu ska jag försöka bädda min säng helt själv, klarar ju av det på åhlens så måste försöka hemma oxå, men har ingen ork till det! Sen hittar ni mej framför tv.n hela kvällen.. Å för att få vara söndag idag så har det vart en toppen kanon söndag, fint väder å hjärtan som slår fortare å fortare :) Nej nu börjar snart tv.n så får väl skynda mej nu om jag ska hinna med å dona min säng... PUSS puss sov gott sen mina läsare

Postat av: Emelie

Haha ja, det är ju ingen annan som orkar med klagodagar. Bra att vi har varann :D

2009-03-15 @ 22:21:12
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0