2 Månader tillsammans

2 månader tillsammans idag, och jag älskar dej så mycket Robin, synd att du inte är hemma å kan fira denna fina dag med mej! Men vi ses ju på måndag :) <3
Du är den enda jag tänker på om dagarna älskling!



Åkte hem till Fia kl 9 imorse, å ingen hemma, eller ingen som öppnade när jag knackade på iaf! Bettan å conny va ute å gick med hunden å fia sov, så ja fick vänta tills dom kom hem å sen gå in å hoppa på fia! Så nu har vi setat i solen från 9-12,30, känns skönt nu! Va lite långttråkit där ett tag, så blev lite kort spel! Nu ska jag snart hoppa in i duschen, så vi hörs senare puss

Haha måste bara berätta att jag har gått utan strumpor hela förmiddan! Rekord för det här året! Å Conny skratta :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0