Älskar min klass

Hej hej, vaknade upp hos Robin imorse, han kom tydligen hem igår utan att säga nått haha, men de va la kul hihi, saknat min gull! Ah iaf igår så gick ja å mötte Linda å tog sen bussen hem till Adam, för han bor ju på andra sidan hallsta! Sen kom de in folk, tror vi va typ halva klassen å fan va kul jag hade! Tiden gick så himla fort och vipps va vi på bussen påväg till stan, Sjöng å skrek, trodde för ett ögonblick att vi skulle bli avkastade å få gå till stan, men vi klarade oss, vi sjöng nog så himla fint haha! Sen traskade vi till Tabasko, där de va tråkit ett tag, å alla ville till pluto, men alla hade inte råd så vi gjorde de bästa av de å stannade kvar, och även om alla splittrades så va de sjukt kul! Men man fick tydligen inte dansa där inne? Haha han kom å sa åt oss, ursäkta ni får inte dansa här inne, jävla tönt!

Och igår åt jag subway eller hur de stavas för första gången i mitt liv, å de va fan gott haha! Orkar inte skriva om allt kul som hände igår, men bra kul vare, å idag mår jag inte så jävla bra! Va ju i skolan tidigare idag hahah kul å se när alla va bakis, å gurra va uppe sen halv 7! Haha skryt lite mer, å linda va fortfarande full! Å emelie kom igårdagens kläder, å adam luktade sprit!

Gjort klart allt som ska in nu iaf, inte projektarbetet, men idag orkar man inte bry sej, ska nog gå å kräkas snart haha!

Tog 339 bilder igår, så ska lägga upp lite här nu, enyoj!


Stekare



  

  

  

  

  

  





























Den där sköna bilden får avsluta för kvällen, har sjukt mycke bilder från igår, så orkar inte lägga in alla, nu ska jag kolla lite vänner å äta glass! Hörs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0