Färgar håret en gång till!

Tjenixxxen, kom för ett tag hem från stan, följde med Robin som skulle hämta en kompis, sen körde dom hem mej, å nu sitter jag här å färgar håret och har nyss ätit.. Senare ska jag till Millas lägenhet å kolla å hjälpa till lite granna, mycke som ska göras har jag hört! Sen får vi se vad som händer å sker..

Igår så började dagen inte så bra, men den blev bättre mot kvällen, hängde med mamma å tomas som skulle till annelie å lennars å snacka lite skit, så blev lite vin å groggdrickande, sen kom baby dit å hälsade på.. Alltid roligt i våran familj! Sen åkte vi hem å kolla lite tv och somnade som 2 stockar!

Ne nu måste jag tvätta ur färgen å i med en ny omgång, bild kommer senare PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0