Fitt Britt

Gick till skolan halv 11 å mötte Emelie vid a ingången, sen gick vi till handel för å ha rättskunskap, men nej nej ingen Britta där, så vi satte oss i bibblan å spelade lite kort tills klockan skulle bli 1, för att sen ha svenska, men den började tidigare, å när vi väl kommer dit så säger han dom som inte haft svenska nationella muntliga får göra det idag, dom andra kan gå typ! Så ja å Emelie fick göra de, gick la sådär haha, jag tror jag klarade mej men Emelie fick tydligen göra om nån annan dag? Inte vet jag varför? Vi hade gjort presis lika och pratade typ lika, dum i huvet! Ja tänket iaf inte göra om.. Sen gick jag hem till mormor å provade min balklänning igen, å fortfarande lite stor så hon får sy lite mer, sen blev de å sola å nu e jag hemma, å min mobil är ju dummare än dummast, bara för att man lyssnar på en låt på den så går allt batteri ut och dör? Fast den va full laddad, hatar den! Men nu ska jag göra ingenting å hoppas på att baby snart kommer in på msn :) Pusss hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0