God natt!

Gokväller, igår kom somsagt baby hem så spenderade kvällen å natten där med bara massa mys! Vaknade dårå upp brevid min pojke imorse, men va tvungen å gå å möta Linda för att sen gå till skolan, slutade typ halv 1, då kom baby å hämtade mej sen har vi bara umgåtts hela dagen, inte gjort så mycket men helt underbart har de vart! Just ja, jag har klippt honom idag, va på egen risk, men blev la bra? Hihi, Kom hem typ nyss, för blir tyvärr å sova hemma inatt för imorrn blir de å gå upp tidigt å börja dona sej till balen som kommer bli så sjukt kul! Så måste föna mitt hår nu sen sova hörs imorrn pusss!

Nu blidde de välla lite fel Emelie?



Postat av: Emelie

Jag, hanna och sandra :) Ni också? :M

2009-05-15 @ 09:38:23
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0