Håller tummarna, stenhårt!

Godmorron, jag e inte trött men jag e trött på tanken att gå tll tåget själv, å sitta på tåget själv å gå till skit Åhlens själv.. Å trött på att stå där å se dum ut, för på torsdagar å fredag har dom ingenting å göra, å dumt känns de å fråga om man får då tidigare! Får la se dum ut i 2 dagar till! ORKAR INTE! Skulle lätt göra de om man visste att man fick lite jobb, men nej nej, skit på er! Så ska börja dona mej lite snart, orkar inte bry mej, blir la nå svarta jeans å en t-shirt! Ont i halsen börjar jag ocå få! Suck.. PUSS!

Postat av: JohannaN

Jag hatar att ha ont i halsen :/

2009-05-07 @ 18:04:57
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0