I was born to tell you I love you!

Jag sitter här å gör allt annat än att plugga, ritar lite, kollar bloggar, försöker ladda hem låtar till Fia, pillar mej i näsan.. Orkar inte ge mej på Åhlens uppgiften till skolan, som säkert ska in på måndag? Ja venne, gjorde om min header lite fort oxå, orkar inte med massa tjaffs, så den blev ju as ball.. Kom å tänka på en sak mamma sa idag när vi va på Maxi, haha

Jag säger: Mamma ska vi köpa godis?
Mamma säger: Nej du har redan ätit godis idag..
Jag säger: Vadå tycker du jag e tjock?
Mamma säger: Nej men du kan bli!

Haha som om hon inte skulle tycka om mej då! Lite roligt, jag skrattade iaf!

Saknar min älskling oxå!
:/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0